donderdag, mei 15, 2008

I'll be back...

Ik had het 3 jaar geleden al aangekondigd ;-)

=============

Amsterdam, 13 mei 2008 - Marcel Houtman start vandaag bij Lost Boys als Chief Operating Officer in de directie van Lost Boys.

Houtman is afkomstig van PCM Uitgevers waar hij werkte als directeur van Skoeps.nl, de amateur nieuwssite, en Zie.nl, de online TV gids van de gratis krant DAG. Daarvoor werkte Houtman bij Talpa/Tien als manager Interactive, verantwoordelijk voor de digitale activiteiten van de TV zender. Voor Talpa werkte hij al 5 jaar bij Lost Boys in verschillende managementposities. Houtman startte zijn carrière als management consultant bij onder andere Berenschot.

Marcel Houtman: “Lost Boys is een prachtig bedrijf met leuke klanten en professionele collega’s, waar ik in het verleden in diverse rollen al met heel veel plezier heb gewerkt. Ik verheug me erop de komende periode te werken aan de verdere inrichting en professionalisering van onze projectorganisatie. Van een bedrijf als Lost Boys mogen bestaande en nieuwe klanten een ‘best-in-class’ service en betrokkenheid verwachten. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen.”

Igor Milder: “Ik ben erg blij met de komst van Marcel en zie een grote meerwaarde in zijn kennis en ervaring, welke uitstekend past in onze ambities om verder te professionaliseren.”

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes!